Nekaj let nazaj, smo z družino ustanovili naše družinsko podjetje. Tako pa je to podjetje skozi leta raslo, tako da smo bili s tem zelo zadovoljni, kajti to je pomenilo, da naše podjetje postaja uspešno. No z rastjo podjetja, pa se je začelo tudi tudi pojavljati čedalje več klicev na našemu podjetju. Tako pa je to počasi začelo pomeniti, da kar nekaj klicev sploh več nismo morali sprejeti, saj jih je bilo toliko.
No tako pa smo se nato odločili, da bi nam tukaj lahko prišel najem telefonske centrale še kako prav. To pa zato, ker je glavna funkcija telefonske centrale ravno ta, da sprejema prav vse klice, ki naslovijo podjetje. Tako pa tem nato primerno odgovori, oziroma posreduje klic naprej. Zato pa igra telefonska centrala zelo veliko pri podpori strank, kajti največkrat so klici, ki naslovijo podjetje, klici strank, ki imajo kakšna vprašanja o podjetju, oziroma o storitvah, ki jih podjetje nudi. Prav tako pa podjetje velikokrat naslovi tudi kakšen klic morebitnih investitorjev, kjer pa takšne klice telefonska centrala posreduje do nadrejenih.
No tako pa smo nato najem telefonske centrale izkoristili še za to, da je delovala zunanje. Notranje delovanje telefonske centrale je bilo torej to, da so sprejemali vse klice, nato pa bi zunanje delovala še tako, da bi pošiljala klice. To pa so nekakšni slepi klici, kjer se predstavlja naše podjetje, ter nato morebitne stranka nato vidi, da bi ji storitve, ki jih ponuja naše podjetje, lahko prišle še kako prav.
No tako pa se nam je najem telefonske centrale definitivno splačal, saj smo z njim res dobili kar nekaj novih strank, poleg tega pa je to tudi pripomoglo k temu, da so bile stranke sedaj z nami veliko bolj zadovoljne, saj smo jim nudili veliko boljšo oporo, ter se jim je telefonska centrala lahko javila takoj, ko so klicali, s čimer pa smo dosegli kredibilnost pri strankah.